fbpx

Speaker: Petr Skondrojanis

Publikoval admin v

Petr Skondrojanis je hlavou projektu COCUMA, jehož cílem je prezentovat na trhu práce firmy s výjimečnou firemní kulturou. Když se podruhé vydal do vod náboru zaměstnanců, rozhodl se, že už nehodlá nadále „prodávat lidi“. COCUMA tak zdaleka není jen seznam, na kterém si každá firma může koupit místo a „brandovat“. Objevit se v soupise s sebou nese podstoupit hloubkovou analýzu firemních vztahů a procesů. Právě tato analýza je často na počátku ozdravného procesu, který zaměstnancům přináší štěstí a uspokojení z dobře odvedené práce.

„Zájem, obyčejnej zájem, to je klíč k tomu, abychom dělali práci, co nám dává smysl. Nedělejte věci o které se nezajímáte, opravdově srdcem, ne protože jsou dobře zaplacené a protože to dělá strejda, táta a maminka bude hrdá. Vlastní cesta je definovaná vždy zájmem, vztahy jsou kvalitní nebo nekvalitní podle míry zájmu. Zájem stačí, aby se zlepšil svět. Tak jednoduché? Ne, je to sakra složité, zájmu nás totiž nikdo neučil,“ říká Petr.

„Celý život mě zajímají lidi. Jak přemýšlí, proč se tak chovají, čeho se bojí, proč milují. Podle Gallupu je moje největší silná stránka zesilovat sociální interakci, i proto se zajímám o lidi. Poslední 3 roky zkoumám dobře fungující firmy a prezentuji je na portálu cocuma.cz. Mám za sebou přes 2500 hodinových rozhovorů, které se většinou točí kolem motivace, proč někoho práce baví, nebo nebaví. Mým koníčkem jsou firmy a jejich vnitřní prostředí, firemní kultury a jedinečnost,“ dodává.

Kategorie: Aktuality

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *